نظارت بر کلاس های زبان فرانسه در ایران:
از تجسس تا نظارت ساختارمند و بهینه در چهارچوب نظریه کنش موقعیت بنیاد
نظارت بر کلاس های زبان فرانسه در ایران: از تجسس تا نظارت ساختارمند و بهینه در چهارچوب نظریه کنش موقعیت بنیاد

راضیه صادق پور؛ پریوش صفا؛ محمودرضا گشمردی؛ حمیدرضا شعیری

دوره 16، شماره 32 ، اسفند 1399، ، صفحه 143-162

https://doi.org/10.22129/plume.2020.216413.1131

چکیده
  در ایران، با رشد درخواست یادگیری زبان فرانسه و در نتیجه با توسعه گروه های زبان فرانسه در موسسات، موضوع نظارت آموزشی با کیفیت همراه با مشاوره آموزشی، در بحث آموزش از اهمیت خاصی برخوردار شده است. لذا پژوهش ...  بیشتر